loikjuyh
blogpim88@gmail.com
چهار شنبه 2 مهر 1399برچسب:, :: 16:26 :: نويسنده : admin

انسان همیشه میل به زیبا بودن داشته و دارد، از این رو همیشه در پی روش هایی برای حفظ زیبایی و طراوت صورت خود می باشد. می توان با استفاده از چندین ماسک طبیعی می توان طراوت چهره و پوست خود را در ایده ال ترین حالت ممکن نگه داشت. در این مقاله چندین مورد از بهترین ماسک های طبیعی صورت را به شما معرفی می‌کنیم.

روغن روشن کننده پوست

برای سفید شدن پوست چه روغن هایی مناسب است. اگر می خواهید پوستی سفید و شاداب داشته باشید و تیرگی و لک های شما از بین برود بهتر است از روغن های گیاهی سالم و طبیعی برای این منظور استفاده کنید. چند نمونه از روغن های طبیعی و گیاهی که باعث سفید شدن پوست شما می شود را به شما معرفی کنیم.

انواع روغن روشن کننده پوست

روغن آلوئه ورا: که آنتی اکسیدان های قوی مانند ویتامین E, Cو بتاکارون دارد. این روغن دارای خواص روشن کننده، سفید کننده، ضدلک، ضدجوش و برطرف کننده چین و چروک صورت است و به شکلهای مختلف مثل روغن، شربت، کرم، صابون و ژل می توانید آن را تهیه و مصرف کنید. روغن هسته انار: دارای ویتامین A, Cو آنتی اکسیدان است. ویتامین C آن ساخت کلاژن را در پوست برعهده دارد و آنتی اکسیدان آن باعث بازسازی سلول های پوستی و لایه برداری می شود. روغن هسته انار سلول های پوست را ترمیم می کند. روغن جوجوبا: دارای ویتامین های گروه B, E، مس، روی است. این روغن علاوه بر شفاف کردن پوست، چربی آن را نیز متعادل می کند و رطوبت پوست را حفظ می نماید. روغن بادام: علاوه بر سفیدی پوست خاصیت نرم کنندگی، لایه برداری، رفع کننده جوش و لک و پاک سازی پوست است و مقدار زیادی ویتامین E دارد. شما میتوانید برای درخشان شدن پوست خود از روغن بادام استفاده کنید. روغن هسته زدآلو که باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست و پوسته شده پوست را درخشان و سفید می کند و مرطوب کننده ای طبیعی است. از دیگر روغن ها می توان، روغن اسطوخودوس، روغن گیشنیز، بابونه، هسته انگور، جوانه گندم، شیرین بیان، روغن شمعدانی، سیب زمینی، روغن زیتون نام برد. که هرکدام از این روغن های طبیعی دارای مقدار زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان هستند که باعث می شوند با هزینه ایی کم پوستی سالم و شاداب داشته باشید. انواع کرم پودر

ماسک سفید کننده پوست

برای پاک شدن لکه های پوستی و روشن شدن پوست خود می توانید از ماسک های طبیعی و سفید کننده استفاده کنید که هم کم هزینه هستند وهم اینکه از مواد شیمیایی که به پوست آسیب می رسانند و اطلاع دقیقی از مواد تشکیل دهنده آن ندارید در امان هستید. در این بخش شما را با چند نوع ماسک خانگی آشنا می کنیم. البته قبل از استفاده از ماسک صورت خوب صورت خود را کاملا تمیز کنید.

ماسک کشک و جو دوسر

برای روشن شدن پوست صورت خود از یک قاشق غذاخوری کشک به علاوه یک قاشق غذاخوری آب گوجه‌فرنگی و یک قاشق غذا خوری جوی دو سر استفاده کنید. این مواد را با هم مخلوط کنید و با نوک انگشت روی صورت و گردن خود ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب سرد بشویید. این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید.

ماسک نعنا

یک مشت نعنا را خرد کرده و به شکل خمیر دربیاورید و مقداری آب به آن اضافه کرده بعد از این که صورتتان را تمیز کردید با انگشت از این ترکیب به صورت و گردن خود زده ۲۰ دقیقه صبر کنید تا خشک شود و بعد با آب بشویید. ۲ تا ۳ بار در هفته این کار را انجام دهید.

ماسک زردچوبه، آبلیمو، خیار

یک قاشق غذا خوری زردچوبه به علاوه یک قاشق غذاخوری آبلیمو و اگر پوست خشکی دارید آب خیار را با هم ترکیب کنید و با انگشت روی صورت و گردن ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب سرد بشویید اینکار هر روز انجام دهید.

ماسک سیب زمینی

سیب زمینی هم یک روشن کننده طبیعی است. یک عدد سیب زمینی متوسط را بشویید و پوست بکنید. از وسط نصف کرده و با آن صورتتان را به آرامی ماساژ دهید و بعد از 15 دقیقه صورتتان را با آب سرد بشویید. این کار را 1تا2 بار در هفته انجام دهید.

ماسک گوجه فرنگی و زردچوبه

یک روشن کننده طبیعی پوست گوجه فرنگی و زرچوبه است. یک عدد گوجه فرنگی را له کنید و 2 قاشق غذا خوری زردچوبه به آن اضافه کنید و بعد با انگشت از این مخلوط به صورت و گردن خود بزنید و ماساژ دهید و بعد از 10 دقیقه با آب سرد بشویید. این کار را 2 در هفته انجام دهید. ماسک کره ای

ماسک آب پرتقال و زردچوبه

2قاشق غذا آب پرتقال به علاوه نوک قاشق چای خوری پودر زرچوبه باهم ترکیب کنید تا خمیر شود روی پوست صورت ماساژ دهید. این ترکیب را می توانید شب ها استفاده کنید و صبح روز بعد پوست خود را با آب ولرم بشویید و بعد کمی مرطوب کننده به پوستتان بزنید. هر روز می توانید از این ماسک استفاده کنید.

ماسک عسل و لیمو

ماسک روشن کننده و طبیعی دیگر ماسک عسل و لیمو است. این ماسک قوی روشن کننده پوست است. یک قاشق چای خوری عسل به علاوه یک قاشق چای خوری آبلیمو تازه را ترکیب کرده روی پوست خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه وقتی ماسک کاملا خشک شد با آب سرد بشویید و خشک کنید.

ماسک ژل آلوئه ورا با آبلیمو

یک قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا به علاوه یک قاشق چای خوری آبلیمو را مخلوط کنید و از این ترکیب روی صورت و گردن خود بمالید و بعد از 30 دقیقه بعد آب بشویید هر روز می توانید از این ماسک استفاده کنید.

ماسک ماست و زردچوبه

ماسک ماست و زردچوبه نیز روشن کننده پوست است. یک قاشق چای خوری ماست‌ به علاوه 1/2 قاشق چای خوری زردچوبه را ترکیب کنید و به پوست صورت خود بمالید. 30 دقیقه منتظر بماند و بعد با آب بشویید. هر روز می توانید از این ماسک روشن کننده استفاده کنید.

ماسک هویج و ماست

یک عدد هویج کوچک را به شکل خمیر در آورده و به آن یک قاشق چای خوری ماست و چند قطره آبلیمو اضافه کنید. به پوست خود بمالید بعد از ۲۰ دقیقه بشویید.

ماسک روغن زیتون و شکر

دو قاشق چای خوری شکر را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون به علاوه یک قاشق چای خوری آب لیمو ترکیب کنید و به آرامی روی پوست خود به مدت ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید تا سلول های مرده پوست از بین برود. این ماسک ها نمونه هایی از ماسک های روشن کننده پوست است که شما می تواند در منزل از آنها استفاده کنید و پوست سفید شاداب و درخشنده داشته باشید.

فون مایع، رایج ترین شکل انواع کرم پودر

تقریبا می توان گفت که فون مایع رایج ترین و محبوب ترین نوع کرم پودر محسوب می شود چون غالبا استفاده از آن ساده بوده و باعث ایجاد پوشش طبیعی در پوست می گردد. معمولا این نوع از کرم پودرها برای پوست های نرمال و خشک مناسب هستند. افراد دارای پوست چرب باید از نوع بدون روغن (Oil Free) این کرم ها برای پوست خود استفاده نمایند. برای استفاده از این کرم پودر مقداری از کرم پودر را روی پد مخصوص ریخته و به آرامی و به صورت ضربه ای روی پوست خود پخش کنید.  

کرم پودر

این نوع از کرم ها بسیار غنی و مرطوب هستند و بخصوص برای استفاده در پوست های خشک مناسب ترند و بخاطر داشتن بافت سنگین باید از جذب خوب آنها در پوست مطمئن شوید برای جذب بهتر این نوع از کرم ها از یک اسفنج مرطوب استفاده نمایید.

چهار شنبه 2 مهر 1399برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : admin

داشتن پوستی سالم و شاداب یكی از دغدغه‌های فكری خیلی‌ها، مخصوصا خیلی‌ از خانم‌هاست و امروز برای رسیدن به این منظور، روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود؛ به عنوان نمونه، گفته می‌شود که دستگاه‌های مختلف لیزر می‌توانند بسیاری از نیازهای بانوان را از این نظر برآورده كنند...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 فروردين 1399برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : admin

فاضلاب به وسیله مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می شود. منشا فاضلاب خانگی توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد فاضلاب شامل فاضلاب مراکز صنعتی و تجاری نیزمی شود. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است.

تصفیه فاضلاب فرایند زدودن آلاینده ها از پساب، به ویژه فاضلاب خانگی است که شامل فرایندهای شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی برای زدودن این آلاینده ها و تامین فاضلاب تصفیه شده که برای محیط زیست بی خطراست، می باشد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1399برچسب:, :: 11:45 :: نويسنده : admin

دوربین 360 درجه خودرو یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین آپشن‌های طراحی شده برای خودروها ست که به‌سبب کارایی بسیار بالای خود مورد استقبال روزافزون دارندگان اتومبیل‌های مختلف قرار گرفته است. این آپشن با تصویر 360 درجه‌ای که از کل ناحیه‌ی پیرامون اتومبیل در اختیار راننده قرار می‌دهد، به او کمک می‌کند تا بتواند راحت‌تر مسیریابی، رانندگی و پارک کند. البته کاربرد دوربین 360 درجه خودرو بیشتر از این‌ها ست و یکی از اهداف ما در این نوشته نیز بررسی کاربردهای مختلف این آپشن است. در این نوشته علاوه بر این به معرفی آپشن کار فروشگاه تخصصی فروش و نصب دوربین 360 درجه خودرو برلیانس خواهیم پرداخت. پس چنان‌چه قصد خرید دوربین 360 درجه خودرو برلیانس را دارید و می‌خواهید بیشتر با این آپشن و مرکز فروش و نصب تخصصی آن برای داشتن بهترین خرید آشنا شوید با ما همراه باشید.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 17 اسفند 1398برچسب:, :: 14:53 :: نويسنده : admin

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

با توجه به تعدد این مطالب در سایتهای مختلف من از این مورد میگذرم . و سعی میکنم بحثهای دیگری را باز کنم.

من به عنوان مشاور در زمینه ی مهاجرت به ترکیه روزانه با کیس های مختلفی روبرو میشوم.

کسانیکه به هر دلیلی تلاش میکنند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

 



ادامه مطلب ...
جمعه 9 اسفند 1398برچسب:, :: 11:32 :: نويسنده : admin

در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:, :: 16:0 :: نويسنده : admin

بیماری‌های متداول سالمندان | مراقب سالمند

برخی بیماری‌ها سالمند را کاملا تضعیف می‌کنند تا جایی که سالمند اصطلاحا زمین‌گیر می‌شود و در مراحل تشدید بیماری امکان هیچ‌گونه تحرکی نخواهد داشت. در این حین پرستار سالمند بیمار باید بداند که گذراندن مدت زمان زیاد روی تخت مساوی است با زخم بستر؛ بنابراین باید اصول جلوگیری از زخم بستر را اجرا کند. مثلا مرتب سالمند را جا به جا کند تا به جریان خون بهتر کمک کرده باشد و یا برای این کار به آرامی بدن او را ماساژ دهد. از دیگر بیماری‌هایی که سالمندان از آن رنج می‌برند می‌توان به دمانس یا زوال عقل اشاره کرد. نگه‌داری از چنین سالمندانی مستلزم داشتن روحیه‌ای قوی و صبر و حوصله‌ای بسیار است. معمولا این‌گونه سالمندان بیمار، سوالات مکرر می‌پرسند به این علت که حافظه آن‌ها زوال یافته است، بنابراین پرستار سالمندی با این شرایط باید با سعه صدر با او رفتار کند. البته لازم به ذکر است سالمندان مبتلا به دمانس  شدیدا بی‌قرار می‌شوند در این هنگام گاه آن‌ها را در یک اتاق نگه‌ می‌دارند و یا در موارد شدیدتر آن‌ها را به تخت می‌بندند. برای مقابله با بیماران دمانس این روش اصلا روش مناسبی نیست. اگر از پس بیمار سالمند خود که دمانس دارد بر نمی‌آیید بهترین راه استخدام پرستار سالمنداست که با تجربه و دانشی که دارد می‌تواند آرامش را به سالمند برگرداند و موجبات کم‌تر اذیت شدن آن‌ها را با بهره‌گیری از اصول روان‌شناسی فراهم آورد.

 

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 دی 1398برچسب:, :: 16:18 :: نويسنده : admin

این سمعک ها با نام های سمعک پنهان، سمعک داخل کانال و ... شناخته شده است. حال به بررسی برخی از مزایای سمعک های نامرئی می پردازیم.

 

سمعک نامرئی، کوچک ترین سمعک دنیا سمعک نامرئی است که تماما داخل مجرای گوش قرار می گیرد و از بیرون توجه کسی را جلب نمی کند. بسیاری از افراد که دوست ندارند سمعکشان دیده شود با این سمعک نگرانی خود را رفع می کنند و برای بهبود زندگی و لذت بردن از زندگی خود تمرکز می کنند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 13 آذر 1398برچسب:, :: 15:41 :: نويسنده : admin

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

 

 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 11 آذر 1398برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : admin

 

 

معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور  

 



ادامه مطلب ...
شنبه 9 آذر 1398برچسب:, :: 21:12 :: نويسنده : admin

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.



ادامه مطلب ...
جمعه 8 آذر 1398برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : admin

به نام خدا

جلوبندی بنز

طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.



ادامه مطلب ...
جمعه 24 آبان 1398برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : admin

مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 15 آبان 1398برچسب:, :: 22:38 :: نويسنده : admin

تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده  تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا  maya ، سینما فوردی cinema4d  ، اسکچاپ    sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند. 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 آبان 1398برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : admin

 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش

 

فصل اول : کلیات

 

ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی

 

تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.

 

ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :

 

موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 آبان 1398برچسب:, :: 12:5 :: نويسنده : admin

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 1 آبان 1398برچسب:, :: 11:37 :: نويسنده : admin

 

 

افراد بسیاری هستند که داشتن سایت برای آنها یک آرزوی دست نیافتنی می باشد! در صورتی که راه اندازی سایت بسیار آسانتر از چیزی است که ما تصور می کنیم. مجموعه میزبان فا تلاش می کند که شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، صاحب وبسایت شوید و برای اینکار تنها کافیست اقدام به خرید هاست از میزبان فا نمایید!!! 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 مهر 1398برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : admin


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند.



ادامه مطلب ...
شنبه 6 مهر 1398برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : admin

بهترين جنس لباس ورزشي كدامند.
از انجا كه امكان تعريق در ورزش بسيار زياد است .بايد لباسي مناسب براي ورزش انتخاب كنيم .
لباس هاي تمام نخ يا نخ پنبه، بهترين جنس براي لباس هاي ورزشي هستند. لباس هاي نخي يا پنبه اي، عرق را به سادگي به خود جذب مي كنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحيه زير بغل و كشاله ران مي گيرند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 مهر 1398برچسب:, :: 12:50 :: نويسنده : admin

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : admin

گوش یکی از اعضای اصلی انسان در برقراری ارتباط دیگران و جهان پیرامون است. اگر گوش نباشد عملا سخن گفتن هم فایده ای ندارد. بیایید دقیق تر این عضو بدنمان که کمتر توجهی بدان می کنیم را بررسی کنیم.

علم می گوید: گوش اندام حسی است که صدا را در یافت می کند و پس از تبدیل امواج حرکتی صوت به امواج الکتریکی آن را به مغز ارسال میکند تا آنالیز کند و به مفهومی قابل درک برایمان تبدیل کند.
گوش از سه قسمت تشکیل شده است که بیرونی ترین آن قسمت خارجی است سپس به ترتیب قسمت میانی و قسمت داخلی و هر کدام از اینها مکانیزم و بخشهایی جدا دارند که در ادامه با هم به بررسی آن می پردازیم.

سیستم شنوایی انسان

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:12 :: نويسنده : admin

توانائی شنوایی به یک سری وقایع پیچیده در گوش بستگی دارد . امواج صوتی در هوا از طریق ساختمانهایی به گیرنده شنوایی منتقل میشوند . این گیرنده اندام کورتی نام داشته و در گوش داخلی …

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:11 :: نويسنده : admin

سرویس کولر گازی تنها در مناطق گرم و جنوبی ایران از کولر استفاده می شد. اما این روز ها کولر ها در اکثر خانه ها هستن و حتی هزینه های زیاد نگهداری و مصرف انرژی زیاد این محصولات نتوانسته مانع استفاده از آن شود. در هر خانه و هر شهر از کشور می توان نمونه های مختلف کولر در مدل ها و برند های مختلف را مشاهده کرد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : admin

 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

 
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : admin

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : admin


مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : admin

برش آسفالت یک قطعه و یا یک ماشینی است که  است که بر روی ابزارهای مختلفی از قبیل چکش های هیدرولیکی ، لودر ، بکسل ، تراکتور و گریدر موتور نصب می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، کاتر آسفالت برای برش آسفالت یا سایر مواد قیر مشابه مانند بتن استفاده شود. 



ادامه مطلب ...
شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, :: 22:34 :: نويسنده : admin

هر ساله صنعت برق آلمان، مجموعا 15 میلیارد یورو در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند و بازار کار مهندسی برق در آلمان 846 هزار کارشناس در این زمینه را استخدام می کند. علاوه بر این، روح نوآوری این بخش در شمار زیادی از پرونده های ثبت اختراع نشان داده شده است که هر ساله به 13000 نفر می رسد.

صنایع برق و بازار کار مهندسی برق در آلمان
صنایع برق و الکترونیک چند وجهی است. این نه تنها لوازم الکتریکی، الکترونیک مصرفی و تکنولوژی نور را تولید می کند، بلکه همچنین به صنایع فن آوری پیشرفته مانند فناوری نانو و تولید تراشه می پردازد. صنایع برق اغلب شامل شرکت های کوچک و متوسط ​​می باشد. نمونه محصول این صنعت بسیار وسیع و بسیار پویا است و یک سوم درآمد خود را با محصولات و نوآوری های جدید تولید می کند. بیش از 180،000 مهندس برای صنعت برق آلمان کار می کنند.

 



ادامه مطلب ...

ابزار تعمیرات موبایل مناسب برای شغل حرفه‌ای تعمیرکار موبایل چیست و آن‌ها را از کجا خریداری کنیم؟

جواب به چنین پرسش‌هایی از طرف ما، نباید و نمی‌تواند آری و خیر باشد. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که دید شما را گسترده‌تر کند؛ تا در نهایت خودتان با توجه به اطلاعاتی که کسب می‌کنید به تجزیه و تحلیل پرداخته و گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای همین من ترجیح می‌دهیم همه چیز را با یک داستان شروع  ‌کنیم.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, :: 22:10 :: نويسنده : admin

تولیدات صنعتی در گرجستان
کشور گرجستان به دلیل برخورداری از امتیازاتی مانند موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسب، دارای کشاورزی پیشرفته، معادن، بهره برداری از صنایع و صنعت گردشگری بوده و از ثروتمند ترین جمهوریهای شوروی سابق به شمار می آمد و مردم آن از استاندارد زندگی بالایی برخوردار بودند.

اما پس از فروپاشی شوروی در سال1991 میلادی، وقوع جنگهای داخلی از سال 1991 تا 1994 میلادی، اقتصاد گرجستان را به عنوان یک کشور تازه استقلال یافته بابحرانی شدید مواجه ساخت.

گرجستان وارث صنایع متنوعی در زمینه های فولاد، نصب تجهیزات هواپیما ، مواد غدایی، معدن و لوکوموتیو از شوروی سابق بود اما سوء مدیریت ناشی از مشکلات داخلی این کشور به ورشکستگی بسیاری از آنها انجامید.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, :: 22:5 :: نويسنده : admin

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شاد آرش به نام ملودی

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:49 :: نويسنده : admin

معرفي رشته الكتروتكنيك(برق صنعتي)

برق صنعتي در پيشرفت علم نقش ارزنده اي را ايفا مي كند و علاوه بر نقش كليدي در فضاپيماها و هدايت موشك ها وهواپيما، به صورت بخش اصلي و مهمي از فرايندهاي صنعتي و توليدي نيز درآمده است. به كمك اين علم مي توان به عملكرد بهينه سيستمهاي پويا، بهبود كيفيت و ارزانتر شدن فرآورده ها، گسترش ميزان توليد، ماشيني كردن بسياري از عمليات تكراري و خسته كننده دستي و نظاير آن دست يافت. هدف سيستم كنترل عبارت است از كنترل خروجي ها به روش معين به كمك وروديها از طريق اجزاي سيستم كنترل كه مي تواند شامل اجزاي الكتريكي، مكانيك و شيميايي به تناسب نوع سيستم كنترل باشد.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:45 :: نويسنده : admin

خازن چیست :

خازنهای فشار ضعیف

خازنها عامل جبران کننده توان راکتیو برای بارهای سلفی بوده و به عنوان عامل تصحیح کننده ضریب قدرت، عمل می کنند. توانی را که مشترکان برق، مصرف می کنند متفاوت است، در نتیجه خصوصیات ضریب قدرت آنها نیز متفاوت است. انرژی راکتیو در شبکه ها توسط اندوکتانس خطوط انتقال، ترانسفورماتورها، مدارهای الکترومغناطیسی موتورها و سایر مصرف کنندها از قبیل لامپهای فلورسنت، یکسوسازها و سیستمهای الکترونیک، مصرف می شود که این موضوع، موجب کاهش ضریب قدرت(Power factor)شده و در نتیجه باعث کاهش انتقال انرژی اکتیو میشود. 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:44 :: نويسنده : admin

برش آسفالت یک قطعه و یا یک ماشینی است که  است که بر روی ابزارهای مختلفی از قبیل چکش های هیدرولیکی ، لودر ، بکسل ، تراکتور و گریدر موتور نصب می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، کاتر آسفالت برای برش آسفالت یا سایر مواد قیر مشابه مانند بتن استفاده شود. 

 

بسیاری از پیمانکاران  برای راه سازی و انجام هرچه بهتر این خدمات از یک دستگاه  آسفالت بر استفاده می کنند ، زیرا می توان برای ترمیم راه ها ، کابل های زیرزمینی و خطوط آب و فاضلاب مفید واقع باشد. برخی از متخصصان به دلیل تمیز بودن برشی که در آن ایجاد می شود و کمیت کارهایی که می توانند انجام دهند ، برش های آسفالت را نسبت به جک چکش ها ترجیح می دهند. 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:42 :: نويسنده : admin

معاون سابق وزیر نیرو گفت: آنچه که به‌عنوان چالش اصلی در صنعت برق ایران همواره مطرح شده، این است که برق از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان یک کالا شناخته شود و این محصول گران‌بها یک خدمت نباشد.
آفتاب‌‌نیوز :
هوشنگ فلاحتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که وزارت نیرو در بخش آب و برق در حال فعالیت شبانه‌روزی است، تصریح کرد: آنچه که در حال حاضر در صنعت آب و برق وجود دارد، ماحصل رنج‌ها و زحمات شبانه‌روزی نسل‌های مختلف مدیریت و کارکنان صنعت آب و برق ایران است.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:36 :: نويسنده : admin

 

 

لوله فولادی برق ابتدا از ورق روغنی ساخته شده و در صورت درخواست مشتریان جهت حفاظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی به سه طریق پوشش محافظ از جنس فلز روی بر سطح آن قرار میگیرد که به اصلاح به آن لوله گالوانیزه می گویند . این پوشش ها به علاوه شامل: 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 19 مرداد 1398برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : admin

در سال ۱۸۷۱ میلادی (۱۲۵۰ هجری شمسی) ماشین گراماختراع شد. این اختراع گامی اساسی در راه ایجاد صنعت برق تجاری بود، زیرا پس ازآن تبدیل انرژی مکانیکی (و هر نوع انرژی دیگری که بتوان از آن کار مکانیکی به دستآورد) به انرژی برقی ممکن گردید. یازده سال پس از آن، توماس ادیسون نخستین موسسه برق تجاری خود را برای تامین روشنایی در یکیاز خیابانهای نیویورک افتتاح کرد. بیان دو واقعه مهم بالا برای درک رابطه زمانی بین تاریخ پیدایش صنعت برق در جهان و در ایران خالی از فایده نیست. چنانکه خواهدآمد، اولین مولد برق در ایران، سه سال بعد از موسسه برق توماس ادیسون به کارافتاد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 19 مرداد 1398برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, :: 10:55 :: نويسنده : admin

برق تعداد بسیار زیادی ازذره های ریز به نام الکترون است.الکترون بخشی از اتم هاست.در همه ی مواد برق هست؛چون همه ی مواد از اتم ساخته شده اند. اما تا زمانی که عاملی الکترون ها را از اتم هایشان دور نکند،هیچ یک از خاصیت های برق را در جسم نمی یابید. مالش سبب حرکت الکترون ها می شود.وقتی لباس نایلونی به بدن شما مالیده می شود،الکترون ها را از اتم های بدن شما جدا می کند.اتم ها سعی می کنند دوباره الکترون
الکتریسیته (برق) چیست ؟

الکتریسیته (برق) چیست ؟

تهیه کننده : مجید مکاری



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, :: 10:53 :: نويسنده : admin

 

 

مزدا یک شرکت ژاپنی است که از کمپانی های بزرگ خودرو سازی در جهان میباشد. تولیدات مزدا در کشور ما طرفداران زیادی دارد که دلیل اصلی آن زیبایی ظاهری و قدرت فنی قابل قبول آن است.

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
پيوندها

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان loikjuyh و آدرس loikjuyh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: