loikjuyh
blogpim88@gmail.com
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : admin

گوش یکی از اعضای اصلی انسان در برقراری ارتباط دیگران و جهان پیرامون است. اگر گوش نباشد عملا سخن گفتن هم فایده ای ندارد. بیایید دقیق تر این عضو بدنمان که کمتر توجهی بدان می کنیم را بررسی کنیم.

علم می گوید: گوش اندام حسی است که صدا را در یافت می کند و پس از تبدیل امواج حرکتی صوت به امواج الکتریکی آن را به مغز ارسال میکند تا آنالیز کند و به مفهومی قابل درک برایمان تبدیل کند.
گوش از سه قسمت تشکیل شده است که بیرونی ترین آن قسمت خارجی است سپس به ترتیب قسمت میانی و قسمت داخلی و هر کدام از اینها مکانیزم و بخشهایی جدا دارند که در ادامه با هم به بررسی آن می پردازیم.

سیستم شنوایی انسان

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:12 :: نويسنده : admin

توانائی شنوایی به یک سری وقایع پیچیده در گوش بستگی دارد . امواج صوتی در هوا از طریق ساختمانهایی به گیرنده شنوایی منتقل میشوند . این گیرنده اندام کورتی نام داشته و در گوش داخلی …

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:11 :: نويسنده : admin

سرویس کولر گازی تنها در مناطق گرم و جنوبی ایران از کولر استفاده می شد. اما این روز ها کولر ها در اکثر خانه ها هستن و حتی هزینه های زیاد نگهداری و مصرف انرژی زیاد این محصولات نتوانسته مانع استفاده از آن شود. در هر خانه و هر شهر از کشور می توان نمونه های مختلف کولر در مدل ها و برند های مختلف را مشاهده کرد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : admin

 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

 
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : admin

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 7 شهريور 1398برچسب:, :: 18:9 :: نويسنده : admin


مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 شهريور 1398برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : admin

برش آسفالت یک قطعه و یا یک ماشینی است که  است که بر روی ابزارهای مختلفی از قبیل چکش های هیدرولیکی ، لودر ، بکسل ، تراکتور و گریدر موتور نصب می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، کاتر آسفالت برای برش آسفالت یا سایر مواد قیر مشابه مانند بتن استفاده شود. 



ادامه مطلب ...
پيوندها

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان loikjuyh و آدرس loikjuyh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: