loikjuyh
blogpim88@gmail.com
چهار شنبه 13 آذر 1398برچسب:, :: 15:41 :: نويسنده : admin

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

 

 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 11 آذر 1398برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : admin

 

 

معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور  

 



ادامه مطلب ...
شنبه 9 آذر 1398برچسب:, :: 21:12 :: نويسنده : admin

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.



ادامه مطلب ...
جمعه 8 آذر 1398برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : admin

به نام خدا

جلوبندی بنز

طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.



ادامه مطلب ...
پيوندها

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان loikjuyh و آدرس loikjuyh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: