loikjuyh
blogpim88@gmail.com
شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, :: 22:5 :: نويسنده : admin

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شاد آرش به نام ملودی

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:49 :: نويسنده : admin

معرفي رشته الكتروتكنيك(برق صنعتي)

برق صنعتي در پيشرفت علم نقش ارزنده اي را ايفا مي كند و علاوه بر نقش كليدي در فضاپيماها و هدايت موشك ها وهواپيما، به صورت بخش اصلي و مهمي از فرايندهاي صنعتي و توليدي نيز درآمده است. به كمك اين علم مي توان به عملكرد بهينه سيستمهاي پويا، بهبود كيفيت و ارزانتر شدن فرآورده ها، گسترش ميزان توليد، ماشيني كردن بسياري از عمليات تكراري و خسته كننده دستي و نظاير آن دست يافت. هدف سيستم كنترل عبارت است از كنترل خروجي ها به روش معين به كمك وروديها از طريق اجزاي سيستم كنترل كه مي تواند شامل اجزاي الكتريكي، مكانيك و شيميايي به تناسب نوع سيستم كنترل باشد.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:45 :: نويسنده : admin

خازن چیست :

خازنهای فشار ضعیف

خازنها عامل جبران کننده توان راکتیو برای بارهای سلفی بوده و به عنوان عامل تصحیح کننده ضریب قدرت، عمل می کنند. توانی را که مشترکان برق، مصرف می کنند متفاوت است، در نتیجه خصوصیات ضریب قدرت آنها نیز متفاوت است. انرژی راکتیو در شبکه ها توسط اندوکتانس خطوط انتقال، ترانسفورماتورها، مدارهای الکترومغناطیسی موتورها و سایر مصرف کنندها از قبیل لامپهای فلورسنت، یکسوسازها و سیستمهای الکترونیک، مصرف می شود که این موضوع، موجب کاهش ضریب قدرت(Power factor)شده و در نتیجه باعث کاهش انتقال انرژی اکتیو میشود. 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:44 :: نويسنده : admin

برش آسفالت یک قطعه و یا یک ماشینی است که  است که بر روی ابزارهای مختلفی از قبیل چکش های هیدرولیکی ، لودر ، بکسل ، تراکتور و گریدر موتور نصب می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، کاتر آسفالت برای برش آسفالت یا سایر مواد قیر مشابه مانند بتن استفاده شود. 

 

بسیاری از پیمانکاران  برای راه سازی و انجام هرچه بهتر این خدمات از یک دستگاه  آسفالت بر استفاده می کنند ، زیرا می توان برای ترمیم راه ها ، کابل های زیرزمینی و خطوط آب و فاضلاب مفید واقع باشد. برخی از متخصصان به دلیل تمیز بودن برشی که در آن ایجاد می شود و کمیت کارهایی که می توانند انجام دهند ، برش های آسفالت را نسبت به جک چکش ها ترجیح می دهند. 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:42 :: نويسنده : admin

معاون سابق وزیر نیرو گفت: آنچه که به‌عنوان چالش اصلی در صنعت برق ایران همواره مطرح شده، این است که برق از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان یک کالا شناخته شود و این محصول گران‌بها یک خدمت نباشد.
آفتاب‌‌نیوز :
هوشنگ فلاحتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که وزارت نیرو در بخش آب و برق در حال فعالیت شبانه‌روزی است، تصریح کرد: آنچه که در حال حاضر در صنعت آب و برق وجود دارد، ماحصل رنج‌ها و زحمات شبانه‌روزی نسل‌های مختلف مدیریت و کارکنان صنعت آب و برق ایران است.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, :: 1:36 :: نويسنده : admin

 

 

لوله فولادی برق ابتدا از ورق روغنی ساخته شده و در صورت درخواست مشتریان جهت حفاظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی به سه طریق پوشش محافظ از جنس فلز روی بر سطح آن قرار میگیرد که به اصلاح به آن لوله گالوانیزه می گویند . این پوشش ها به علاوه شامل: 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 19 مرداد 1398برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده : admin

در سال ۱۸۷۱ میلادی (۱۲۵۰ هجری شمسی) ماشین گراماختراع شد. این اختراع گامی اساسی در راه ایجاد صنعت برق تجاری بود، زیرا پس ازآن تبدیل انرژی مکانیکی (و هر نوع انرژی دیگری که بتوان از آن کار مکانیکی به دستآورد) به انرژی برقی ممکن گردید. یازده سال پس از آن، توماس ادیسون نخستین موسسه برق تجاری خود را برای تامین روشنایی در یکیاز خیابانهای نیویورک افتتاح کرد. بیان دو واقعه مهم بالا برای درک رابطه زمانی بین تاریخ پیدایش صنعت برق در جهان و در ایران خالی از فایده نیست. چنانکه خواهدآمد، اولین مولد برق در ایران، سه سال بعد از موسسه برق توماس ادیسون به کارافتاد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 19 مرداد 1398برچسب:, :: 15:6 :: نويسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, :: 10:55 :: نويسنده : admin

برق تعداد بسیار زیادی ازذره های ریز به نام الکترون است.الکترون بخشی از اتم هاست.در همه ی مواد برق هست؛چون همه ی مواد از اتم ساخته شده اند. اما تا زمانی که عاملی الکترون ها را از اتم هایشان دور نکند،هیچ یک از خاصیت های برق را در جسم نمی یابید. مالش سبب حرکت الکترون ها می شود.وقتی لباس نایلونی به بدن شما مالیده می شود،الکترون ها را از اتم های بدن شما جدا می کند.اتم ها سعی می کنند دوباره الکترون
الکتریسیته (برق) چیست ؟

الکتریسیته (برق) چیست ؟

تهیه کننده : مجید مکاری



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, :: 10:53 :: نويسنده : admin

 

 

مزدا یک شرکت ژاپنی است که از کمپانی های بزرگ خودرو سازی در جهان میباشد. تولیدات مزدا در کشور ما طرفداران زیادی دارد که دلیل اصلی آن زیبایی ظاهری و قدرت فنی قابل قبول آن است.

 



ادامه مطلب ...
پيوندها

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان loikjuyh و آدرس loikjuyh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: