loikjuyh
blogpim88@gmail.com
شنبه 9 آذر 1398برچسب:, :: 21:12 :: نويسنده : admin

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.



ادامه مطلب ...
جمعه 8 آذر 1398برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : admin

به نام خدا

جلوبندی بنز

طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.



ادامه مطلب ...
جمعه 24 آبان 1398برچسب:, :: 18:4 :: نويسنده : admin

مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 15 آبان 1398برچسب:, :: 22:38 :: نويسنده : admin

تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده  تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا  maya ، سینما فوردی cinema4d  ، اسکچاپ    sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند. 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 13 آبان 1398برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : admin

 نمونه اساسنامه تیپ آموزش و پرورش

 

فصل اول : کلیات

 

ماده 1 : موسسه آموزشی و فرهنگی غیر دولتی

 

تبصره : نام موسسه قبلا به تایید آموزش و پرورش رسیده است.

 

ماده 2 : تابعیت و نوع فعالیت موسسه :

 

موسسه تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و با شخصیت حقوقی و استقلال مالی دارای جنبه غیر دولتی است  



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 آبان 1398برچسب:, :: 12:5 :: نويسنده : admin

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 1 آبان 1398برچسب:, :: 11:37 :: نويسنده : admin

 

 

افراد بسیاری هستند که داشتن سایت برای آنها یک آرزوی دست نیافتنی می باشد! در صورتی که راه اندازی سایت بسیار آسانتر از چیزی است که ما تصور می کنیم. مجموعه میزبان فا تلاش می کند که شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، صاحب وبسایت شوید و برای اینکار تنها کافیست اقدام به خرید هاست از میزبان فا نمایید!!! 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 مهر 1398برچسب:, :: 15:11 :: نويسنده : admin


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند.



ادامه مطلب ...
شنبه 6 مهر 1398برچسب:, :: 18:5 :: نويسنده : admin

بهترين جنس لباس ورزشي كدامند.
از انجا كه امكان تعريق در ورزش بسيار زياد است .بايد لباسي مناسب براي ورزش انتخاب كنيم .
لباس هاي تمام نخ يا نخ پنبه، بهترين جنس براي لباس هاي ورزشي هستند. لباس هاي نخي يا پنبه اي، عرق را به سادگي به خود جذب مي كنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحيه زير بغل و كشاله ران مي گيرند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 مهر 1398برچسب:, :: 12:50 :: نويسنده : admin

تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.
موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد شدن موبایل تا به امروز ارائه شده است. در ادامه با کوک موبایل بیشتر اشنا می شوید.



ادامه مطلب ...
پيوندها

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان loikjuyh و آدرس loikjuyh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: